اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تحریم‌کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران هستند

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: تحریم‌کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران از طریق به ضعف کشاندن ساختار حاکمیت هستند.

تحریم‌کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران هستند

علی کرمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آنهایی که در خارج از کشور نشسته و برای مردم داخل ایران نسخه تحریم انتخابات را می‌پیچند باید بدانند که اگر حکومت مرکزی در ایران دچار ضعف شود، امنیت ملی ما مختل و همین کشورهای کوچک پیرامونی ایران نیز امنیت داخلی ما را تهدید خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات این دوره محکی برای سنجش میزان همراهی و مشارکت مردم در نظام سیاسی کشورمان است و ما شرایط امروزمان را به راحتی بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با یک عدم مشارکت سیاسی در انتخابات، آن را به خطر بیاندازیم.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: انتخابات میعادگاه ملت برای تعیین سرنوشت خویش است و وقتی می‌بینیم رسانه‌های بیگانه از مردم ایران می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنند، یعنی بدنبال تضعیف کردن انقلاب اسلامی برای اعمال فشارهای بیشتر هستند.

کرمی تصریح کرد: به نظرم انتخابات باشکوه دوم اسفند اهمیت فراوانی حتی در زمینه کاهش تحریم‌ها خواهد داشت چرا که اگر تحریم‌کنندگان، حضور باشکوه مردم ما را ببینند بدون شک متوجه عزم جزم ملت ایران برای استقلال و ایستادگی خواهند شد و اینجاست که آنان در دوگانگی تداوم تحریم‌ها و یا کنار گذاشتن ادبیات تحریم قرار خواهند گرفت.

وی با بیان این که ملت ایران در اوج موشک‌باران دشمن نیز به پای صندوق‌های رای رفته و در آینده سیاسی و اجتماعی خود مشارکت جدی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: رفتار مسؤولان در ایجاد اعتماد در مردم اهمیت فراوانی دارد به نظر می‌رسد که بخشی از مشارکت مردم در این دوره را مدیون اقتدار قوه قضائیه در بازگردادن اعتماد و امید به جامعه خواهیم بود چون مردم زمانی که بی‌اعتمادی ببینند، مشارکت خود را کاهش می‌دهند.

این استاد دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مردم قدردان آنانی که با تواضع و صداقت در مسیر اقتدار و عزت ملت گام بر می‌دارند، هستند و شما تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی را در هیچ جای دنیا در دو سه دهه  اخیر شاهد نبوده‌اید و این نشان می‌دهد که ملت ایران رقم زننده حماسه‌های بزرگی است که دنیا را مبهوت عظمت خویش خواهد کرد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول